English

اخبار و مقالات

پوشش خبری گسترده از برگزاری اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت ایران (ICMS)

پوشش خبری گسترده از برگزاری اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت ایران (ICMS)

اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) در ایران در تاریخ 9 و 10 شهریورماه 1402 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران با حضور و استقبال جمع کثیری از مسئولین کشور، مدیران عامل، مدیران ارشد، اساتید، مدیران پروژه، کارشناسان، متخصصان و دانشجویان فعال در صنعت ساخت کشور و با حمایت دانشگاه‌ها، انجمن‌های علمی و صنفی و شرکت‌های فعال در صنعت ساخت برگزار شد.
اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) موردتوجه اصحاب رسانه قرار گرفت و رسانه‌های زیادی این رویداد را پوشش خبری دادند. در ادامه به معرفی برخی از این رسانه و تیترهای آن‌ها خواهیم پرداخت.

1. پوشش خبری اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت در روزنامه دنیای اقتصاد

روزنامه دنیای اقتصاد با تیتر "افزایش کیفیت با کاهش هزینه‌های ساخت" اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) را پوشش خبری داد و در تاریخ 12 شهریورماه 1402 این روزنامه به چاپ رسیده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

2. تیتر جالب روزنامه خانمان از اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت ایران

روزنامه خانمان نیز با تیتر "جای مدیریت ساخت در ایران خالی است" اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) را مورد پوشش خبری قرار داده و بخش‌هایی از سخنرانی‌های این رویداد را گزارش کرده است.


3. سایر سایت‌های خبری

برخی دیگر از سایت‌های خبری، اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت را با تیتر "برگزاری نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت" و یا  "نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت در کانون توجه متخصصان ایرانی" پوشش خبری دادند. این سایت‌های خبری عبارت‌اند از:
- ساختمان آنلاین
- اخبارساختمان
- صنعت ساختمان
- تاسیسات نیوز
- اخبار بنا
- نبض جامعه
- اقتصاد جامعه

هم‌چنین قابل‌ذکر است که این رویداد از سوی حامیان مادی و معنوی سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) نیز مورد بازتاب رسانه‌ای قرار گرفت.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.