English

اخبار و مقالات

کتاب مدیریت پروژه‌های ساخت نوشته پروفسور Schaufelberger

کتاب مدیریت پروژه‌های ساخت نوشته پروفسور Schaufelberger

برخلاف اکثر کتاب‌های درسی مدیریت پروژه‌های ساخت، کتابی که توسط پروفسور Shaufelberger و پروفسور Holm نوشته شده، از وجه تمایز زیادی برخوردار است. کتاب Management of Construction Projects با قراردادن خود در چارچوب یک پروژه ساخت در دنیای واقعی و همچنین با نگاه‌کردن به مدیریت پروژه ساخت از دیدگاه پیمانکار، رویکردی متمایز اتخاذ نموده است. این رویکرد یادگیری مبتنی بر پروژه، بر مهارت‌ها، دانش و تکنیک‌هایی که فراگیران برای تبدیل‌شدن به مدیران پروژه‌های موفق نیاز دارند، تأکید می‌کند.

ویرایش دوم این کتاب از یک مطالعه موردی کاملاً جدید، بزرگ‌تر و چالش‌برانگیزتر استفاده می‌کند تا فراگیران را در مراحل کلیدی فرایند از جمله موارد زیر قرار دهد.

- قراردادها و قراردادهای جزء

- برنامه‌ریزی و زمان‌بندی

- مدیریت زنجیره تأمین و مواد

- کنترل هزینه، کیفیت و ایمنی

- رهبری پروژه

- ادعاها، اختلافات و اختتام پروژه‌ها

همچنین جدیدترین نسخه این ویرایش پوشش روندهای نوظهور صنعت مانند LEAN، LEED و BIM است. این کتاب حاوی ویژگی‌های ضروری مانند سؤالات مروری، تمرین‌ها و خلاصه‌های فصل است، درحالی‌که طرح‌های نمونه، زمان‌بندی، قراردادها و سایر اسناد در یک وب‌سایت همراه ذخیره می‌شوند. این کتاب که به زبانی ساده از دیدگاه پیمانکار نوشته شده است، مروری واقعی و اجرایی بر نقش مدیران پروژه و هر آنچه که آن‌ها برای اجرای یک پروژه موفق از ابتدا تا انتها بدان نیاز دارند، ارائه می‌دهد.

یکی از نویسندگان اصلی این کتاب که پروفسور Shaufelberger است، یکی از سخنرانان کلیدی اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) در ایران خواهد بود.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.