English

اخبار و مقالات

معرفی انجمن پیمانکاران آمریکا (AGC)

معرفی انجمن پیمانکاران آمریکا (AGC)

 انجمن پیمانکاران آمریکا یاThe Associated General Contractor  در نوامبر 1918 برای رسیدگی به مشکلات شناسایی شده صنعت ساخت، بخصوص پیمانکاران فعال در طول جنگ جهانی اول تأسیس شد. در سال 1912، دولت فدرال از اتاق بازرگانی ایالات متحده درخواست کرد تا همه انجمن های صنعتی را زیر نظر خود گرد هم آورد.

 اعضای موسس AGC در بهار 1918 در یک جلسه تحت رهبری اتاق بازرگانی در آتلانتیک سیتی، نیوجرسی شرکت کردند، اما احساس کردند که بیش از حد به سمت پیمانکاران جز هدایت شده‌اند. در پاییز 1918، گروهی که بعداً به اعضای مؤسس تبدیل شدند، در شیکاگو گرد هم آمدند و متعاقباً انجمن AGC را تشکیل دادند.

انجمن AGC سازمانی متشکل از پیمانکاران ساخت واجد شرایط و شرکت‌های مرتبط با صنعت است که به مهارت، صداقت و مسئولیت اختصاص داده شده است. انجمن با همکاری شعب خود، طیف کاملی از خدمات را ارائه می‌دهد که نیازها و نگرانی‌های اعضای خود را برآورده می‌کند و در نتیجه کیفیت ساخت را بهبود بخشیده و از منافع عمومی محافظت می‌نماید.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.