English

اخبار و مقالات

معرفی موسسه معماران آمریکا (AIA)

معرفی موسسه معماران آمریکا (AIA)

مؤسسه معماران آمریکا (AIA) در سال 1857، در شهر نیویورک و توسط گروهی متشکل از سیزده معمار تاسیس گردید. هدف آن‌ها تشکیل سازمانی برای ارتقای معماران و معماری در صنعت ساخت آمریکا بود تا بتواند به پیش‌برد این ساختار، دانش و شبکه ارتباطی کمک زیادی نماید.

مؤسسه معماران آمریکا (AIA) یک سازمان حرفه‌ای برای معماران در ایالات متحده است که مقر آن در واشنگتن‌دی‌سی است. در ابتدا هدف از راه‌اندازی این مؤسسه، کمک به سرمایه‌گذاران و کارفرمایان برای انتخاب معماران بود، اما به‌ مرور خدماتش را به بخش‌های مختلف قراردادی، مدیریت پروژه، مدیریت سازمانی و مدیریت کسب‌و‌کار توسعه داد و با بیش از ۹۵ هزار عضو، امروزه یکی از توانمندترین مؤسسات دنیا در زمینه اقدامات قانونی و نظارتی پروژه‌ها است و با استفاده از مشارکت فعال اعضای خود در آمریکا، اقدام به سیاست‌گذاری حقوقی برای پروژه‌ها می‌نماید.

یکی از نقاط قوت AIA، نفوذ در بخش‌های دولتی آمریکا و تلاش برای تعیین سیاست‌هایی شایان توجه در حوزه مدیریت پروژه‌ها بوده که موفقیت‌های مختلفی را نیز در پی داشته است.

مؤسسه AIA آموزش، حمایت دولتی، توسعه جامعه و اطلاع‌رسانی عمومی برای حمایت از حرفه معماری و بهبود تصویر عمومی آن را ارائه می‌دهد. هم‌چنین فهرست تاریخی AIA یک منبع آنلاین و قابل‌جستجو است که شامل اعضای AIA از قرن 19 و 20 است و به طور مداوم به‌روز می‌شود، این منبع تحقیقاتی برای اعضاء، شرکت‌ها و محققان است. AIA با سایر اعضای جامعة طراحی و ساخت برای کمک به هماهنگی صنعت ساخت همکاری می‌کند.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.