English

اخبار و مقالات

معرفی انجمن مهندسان عمران آمریکا (ASCE)

معرفی انجمن مهندسان عمران آمریکا (ASCE)

انجمن مهندسین عمران آمریکا یا ASCE  یک نهاد حرفه ای معاف از مالیات است که در سال 1852 به نمایندگی از اعضای حرفه مهندسی عمران در سراسر جهان تأسیس شد. این انجمن که مقر آن در رستن، ویرجینیا است، یکی از قدیمی‌ترین انجمن ملی مهندسی در دنیا است. اساسنامه آن بر اساس انجمن قدیمی مهندسان عمران بوستون از سال 1848 تدوین گردید.

انجمن ASCE در خط مقدم حرفه ای قرار دارد که موتور اقتصادی و اجتماعی جامعه (محیط ساخته شده) را برنامه ریزی، طراحی، ساخت و راه اندازی می‌کند و در عین حال از محیط طبیعی محافظت می‌نماید.

انجمن ASCE از طریق تخصص اعضای فعال خود، یک ارائه دهنده پیشرو در کنفرانس های فنی و حرفه ای و آموزش مداوم، بزرگترین ناشر محتوای مهندسی عمران در جهان و یک منبع معتبر برای کدها و استانداردهایی است که باعث توسعه صنعت ساخت دنیا گردیده است. انجمنی که در سال 1972 و با راه اندازی کمیته تخصصی مدیریت ساخت (MPIC) و بخش صنعت ساخت در سال 2000 به نام CI نقش بسیار پررنگی در توسعه دانش مدیریت ساخت نیز ایفاء نموده است.

انجمن ASCE به پیشرفت علم و حرفه مهندسی عمران و مدیریت ساخت و ارتقای رفاه انسانی از طریق فعالیت های اعضای جامعه با بیش از 143000 عضو در 177 کشور جهان پرداخته است. مأموریت آن ارائه ارزش اساسی برای اعضا، مشاغل، شرکا و عموم مردم است. تسهیل پیشرفت فناوری؛ تشویق و ارائه ابزارهای یادگیری مادام العمر؛ ارتقاء حرفه ای، توسعه و حمایت از مهندسین عمران و فعالان صنعت ساخت یکی از مهم‌ترین فعالیت‎های این انجمن بوده است.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.