English

اخبار و مقالات

معرفی موسسه صنعت ساخت آمریکا (CII)

معرفی موسسه صنعت ساخت آمریکا (CII)

موسسه صنعت ساخت یا CII در اکتبر 1983 با هدف بهبود موقعیت رقابتی تجارت ایالات متحده در بازار جهانی تأسیس شد. 28 عضو منشور آن به توصیه‌های یک مطالعه میزگرد تجاری با عنوان پروژه اثربخشی هزینه صنعت ساخت (CICE) پاسخ دادند. آن مطالعه پنج ساله صنعت و مشکلات آن به طور خاص توصیه می‌کرد که سازمانی ایجاد شود تا نقش رهبری در تحقیقات ساخت را ایفا کند.

شرکت کنندگان CICE  از جمله بیش از 250 نفر از رهبران صنعت، متخصصان و دانشگاهیان، این توصیه خاص را به عنوان فرصتی برای شرکت‌ها و دانشگاه‌ها برای همکاری با یکدیگر برای بهبود صنعت تشخیص دادند.

موسسه CII، مستقر در دانشگاه تگزاس در آستین، یک کنسرسیوم غیرانتفاعی متشکل از بیش از 130 شرکت کارفرمایی، مهندسی-مشاور، پیمانکار و تامین‌کننده از هر دو بخش دولتی و خصوصی است.این سازمان‌ها برای افزایش اثربخشی تجاری و پایداری چرخه عمر از طریق تحقیقات CII و اتحادیه‌های صنعتی به یکدیگر پیوسته‌اند.

موسسه CII با هدف مشارکت سه‌جانبه بین کارفرمایان، پیمانکاران و دانشگاه ها تاسیس گردید. این مشارکت بر این فرض استوار بود که هر یک از طرفین از تجربه و شایستگی خود در توسعه مؤسسه سهیم باشند.جامعه دانشگاهی می‌تواند با ارائه دانش خود از فرآیند تحقیق و با ارائه صدایی معتبر و بی طرف در فرآیند CII نقش مهمی در آن ایفا کند. از طرفی، برای تجربه عملی، کارفرمایان و پیمانکاران دانشی را ارائه می‌کنند که از تجربه دست بکر آمده و در کنار دانش علمی دانشگاهیان سهم زیادی در پیش‌برد علم مدیریت ساخت خواهد داشت. این سه با هم یک سه‌گانه کارفرما – پیمانکار - آکادمی را تشکیل می‌دهند که می‌تواند به انجام تحقیقات در سطح جهانی پرداخته و یافته‌های آن سهم زیادی در پیشرفت صنعت ساخت و مدیریت ساخت داشته باشد.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.