English

اخبار و مقالات

معرفی انجمن ملی مدیریت قرارداد (NCMA)

معرفی انجمن ملی مدیریت قرارداد (NCMA)

انجمن ملی مدیریت قرارداد آمریکا (NCMA) یک انجمن حرفه ای، مستقر در ایالات متحده است که به توسعه دانش و حرفه مدیریت قرارداد می‌پردازد. انجمن NCMA که در سال 1959 تأسیس شد، اکنون بیش از 20000 عضو و بیش از 100 شعبه محلی دارد. انجمن NCMA مدیریت قرارداد را از طریق روش‌های مختلف از جمله آموزش، شبکه‌سازی، انتشارات، هشدارهای قانونی و نظارتی، گواهی‌های حرفه‌ای، کد اخلاق، جوایز، آگهی‌های شغلی، بررسی حقوق و دستمزد و برنامه توسعه رهبری ارتقا می‌دهد. 


انجمن NCMA رشد قابل توجهی در تعداد و تنوع اعضاء، تعداد فصل‌ها و گسترش برنامه‌ها و خدمات داشته است و همچنین ارائه آموزش و منابع با کیفیت بالا به اعضا برای حمایت از رشد حرفه‌ای آن‌ها از اهداف این انجمن است. انجمن NCMA در تلاش است تا مزایایی را ارائه دهد که تأثیر مثبتی بر اعضا و اهداف شغلی مخاطبان خود داشته باشد.

NCMA بر این باور است که:

- مدیریت قرارداد یک حرفه آرمانی است. 

- قراردادها برای ایجاد یک راه حل خوب طراحی شده‌اند. 

- هر چالش جدید فقط به یک دیدگاه جدید نیاز دارد.

- نوآوری واقعی از همکاری، گفتگو و کنجکاوی ناشی می‎‎‎‎‎‎شود. 

- ما باید نقاط را به هم متصل کنیم  نه فقط جمع آوری کنیم.

NCMA گواهینامه های حرفه‌ای زیر را در مدیریت قرارداد ارائه می دهد: 

- مدیر قراردادهای حرفه ای خبره (CPCM) بر اساس نشان دادن الزامات خاص تحصیلی، آموزشی و تجربه و گذراندن موفقیت آمیز آزمون جامع در مجموعه دانش گسترده (BOK) برای مدیریت قرارداد.

- مدیر قراردادهای فدرال خبره (CFCM)، که قبلاً مدیر قراردادهای همکار خبره (CACM) بود، بر اساس نشان دادن الزامات تحصیلی، آموزشی، و تجربه خاص و گذراندن موفقیت آمیز آزمون جامع در Federal Acquisition Regulation (FAR).

- مدیر قراردادهای تجاری معتبر (CCCM) بر اساس نشان دادن برخی الزامات تحصیلی، آموزشی، و تجربه و گذراندن موفقیت آمیز آزمون جامع Uniform Commercial Code  (UCC). 

نشریات انجمن ملی مدیریت قرارداد (NCMA):

1- مدیریت قرارداد

2- مجله مدیریت قرارداد

3- اخبار مدیریت قرارداد

4- بررسی سالانه قراردادهای دولتی

5- بررسی سالانه حقوق و دستمزد مدیریت قرارداد

6- استاندارد مدیریت قرارداد (CMS) (ANSI/NCMA ASD 1)

7- مجموعه دانش مدیریت قرارداد (CMBOK)

8- راهنمای دسکتاپ برای شرایط اصلی قرارداد




در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.