English

اخبار و مقالات

شرکت رهسرا؛ حامی نقره ای اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

شرکت رهسرا؛ حامی نقره ای اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

شرکت رهسرا - سهامی خاص در سال ۱۳۶۹ به‌عنوان پیمانکار عمومی و به‌صورت یک شرکت خصوصی تأسیس گردید. شرکت رهسرا یک سازمان پروژه محور و چند تخصصی است که در زمینه اجرای پروژه، تأمین و نصب و راه‌اندازی تجهیزات مکانیکی، برقی و ابزاردقیق و کارهای مهندسی در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌نماید.

این شرکت در طول سه دهه فعالیت خود با در اختیار داشتن نیروی انسانی باتجربه، دانش فنی، سخت‌افزار و نرم‌افزار، ماشین‌آلات و تجهیزات موردنیاز پروژه‌های خود را با حداکثر کیفیت مطلوب کارفرما و با روش‌های علمی و استاندارد، برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرا نموده است. رضایت و قضاوت کارفرمایان در پروژه‌های اجرا شده در زمینه مدیریت اجرای پروژه، کیفیت کار، تعهد به برنامه زمان‌بندی اجرا، کفایت کادر فنی و نیروی انسانی این شرکت را در ردیف شرکت‌های پیمانکاری تراز اول کشور قرار داده است.
شرکت رهسرا در طول سه دهه فعالیت خود اجرا و تحویل ده‌ها پروژه موفق را در کارنامه خود دارد.
در یک نگاه کلی، تجربه دانش و تخصص شرکت رهسرا را می‌توان در حوزه‌های کاری زیر برشمرد: احداث ساختمان‌ها و سازه‌های مختلف طراحی و ساخت ایستگاه‌های پمپاژ، تأمین تجهیزات برقی، مکانیکی و ابزاردقیق و نصب و راه‌اندازی آنها اجرای خطوط انتقال آب و گاز و نفت، طراحی و اجرای سیستم‌های کنترل اتوماسیون و تله‌متری، طراحی و اجرای تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب، اجرای شبکه‌های آبیاری و زهکشی، طراحی و ساخت تابلوهای برق و کنترل اجرای لاینینگ و کوتینگ سطوح داخلی و خارجی لوله‌های فولادی، اجرای عملیات خاکی، بهره‌برداری از تأسیسات و تجهیزات تولید و انتقال و توزیع آب و اجرای سیستم‌های مکانیزه آبیاری تحت‌فشار.

شرکت رهسرا در طول سال‌های گذشته به‌تدریج و با الگوبرداری از شرکت‌های موفق بین‌المللی و با الهام‌گرفتن از پیش‌گامان مدیریت، سازوکارهای اجرائی خود را به سیستم‌ها و روش‌های نوین مدیریتی مجهز نمود. مدیریت پرتفولیوی پروژه‌های خود را بر مبنای اصول مدیریت کیفیت و به‌صورت سیستم مدیریت یکپارچه طراحی نموده و با راهنما قراردادن استانداردهای رایج در مدیریت پروژه در طول سال‌های گذشته در جهت بهبود مستمر روش‌های انجام کار حرکت کرده است.

شرکت رهسرا در رشته‌های تأسیسات و تجهیزات، آب، نفت و گاز و ساختمان و ابنیه از سازمان برنامه و بودجه کشور تشخیص صلاحیت شده است و دارای صلاحیت پایه ۱ در رشته‌های تأسیسات و تجهیزات و آب است.

این شرکت یکی از حامیان اصلی اولین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) است. 

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.