English

اخبار و مقالات

انتشار خبر برگزاری دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت در خبرگزاری ساختمان آنلاین

انتشار خبر برگزاری دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت در خبرگزاری ساختمان آنلاین

مدیر عامل موسسه مهندسی و مدیریت ساخت علوی‌پور در گفتگو با «ساختمان آنلاین»:
بر خلاف تصور بسیاری از افراد، صنعت ساخت (Construction) تنها به پروژه‌های ساختمانی منوط و ختم نمی‌شود؛ بلکه صنعت ساخت به چهار دسته پروژه‌های مسکونی، غیرمسکونی، زیر ساختی و صنعتی دسته‌بندی می‌شوند.
دکتر علوی‌پور عنوان کرد که ما به دنبال ترویج مدیریت ساخت تخصصی در ایران هستیم. صنعت ساخت با چالش‌های اساسی مواجه است. صنعت ساخت دارای ابعاد بسیار وسیعی است که با مشاغل بسیار بزرگی در ارتباط است. صنعت ساخت ۱۳ درصد تولید ناخالص داخلی جهان را به خود اختصاص داده و بیشترین میزان ریسک‌ها را نیز داراست. حدود ۷۰ درصد شرکت‌هایی که در صنعت ساخت به‌خصوص در بخش پیمانکاری فعال هستند، در ۱۰ سال گذشته ورشکسته شده‌اند. اما صنعت ساخت همچنان یکی از پرسودترین صنایع دنیا محسوب می‌شود. این بدین معنی است که یکی از چالش‌های بزرگی در صنعت ساخت وجود دارد و یک‌سری ساختارهایی که باید به آن پرداخته شود.
برای آگاه‌سازی جامعه مدیریت پروژه و مدیریت ساخت، رویدادی با عنوان سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) برنامه‌ریزی‌شده است که برای دومین بار در مهرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. این رویداد قرار است یک محفل تخصصی باشد که افراد متخصص و سازمان‌ها گرد هم آیند و با ایجاد یک شبکه حرفه‌ای و تخصصی، یک اکوسیستم مدیریت ساخت ایجاد کنند.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.