English

اخبار و مقالات

حضور Dr. Stephen P. Warhoe به عنوان سخنران کلیدی در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

حضور Dr. Stephen P. Warhoe به عنوان سخنران کلیدی در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)

آقای Dr. Stephen P. Warhoe یکی دیگر از بزرگان صنعت ساخت، به دعوت ICIE بابت حضور در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) در ایران جواب مثبت دادند. ایشان که یکی از بزرگان صنعت ساخت هستند، نقش کلیدی در پیشبرد دانش مدیریت ساخت در دنیا داشته‌ و یکی از سرشناس‌ترین افراد در این زمینه هستند.

دکتر Stephen Warhoe یکی از بزرگان مدیریت ساخت دنیا، مدیر اسبق انجمن AACE و Vice President فعلی AACE هستند. ایشان با بیش از ۳۵ سال سابقه اجرایی در بزرگ‌ترین پروژه‌های صنعت ساخت دنیا که سابقه رسیدگی به انواع پرونده‌های کلیم و تاخیرات را نیز در پرونده خود دارد یکی از همکاران اصلی شرکت Long نیز می‌باشد همچنین ایشان در پروژه‌های بین‌المللی زیادی در سراسر دنیا فعالیت داشته و نویسنده بسیاری از اسناد انجمن AACE است.

دکتر Warhoe با تحسین عملکرد موسسه ACEMI به دعوت موسسه برای سخنرانی در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS) پاسخ مثبت دادند.

در بزرگترین و تخصصی‎‎‎‎‎‎‎ترین رویداد مدیریت ساخت کشور
منتظر دیدار شما هستیم!

در دومین سمپوزیوم بین‌المللی مدیریت ساخت (ICMS)، که حدود 1000 شرکت‌کننده از مهندسان، پیمانکاران، کارفرمایان، مشاوران، کارشناسان، مدیران، اساتید، مدرسان و مدیران عامل صنعت ساخت با هدف ایجاد بزرگ‌ترین اکوسیستم تخصصی در صنعت ساخت گرد هم می‌آیند، منتظر دیدار شما هستیم.